Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Καράβι, καραβάκι που πας γιαλό-γιαλό....

Θέλω πολύ να δοκιμάσω όλες αυτές τις υπέροχες τεχνικές που βλέπω στη μπλογκογειτονιά... έτσι είπα να κάνω την αρχή από κάτι αρκετά οικείο σε μένα... πηλός λοιπόν... και μετά από 10 ολόκληρα χρόνια τα εργαλεία βγήκαν ξανά!!! Μόνο που αυτή τη φορά δούλεψα για πρώτη φορά με ακρυλικό στόκο και με την τεχνική του αλουμινόχαρτου της γλυκιάς μου Μαρίας!!
Το πιο εύκολο σχέδιο που μου ήρθε ήταν ένα καραβάκι... το ζωγράφισα... έκοψα το πατρόν μου.... και το αποτύπωσα σε βαρύ πηλό.... στεγνώνοντας μου έγινε λίγο κοίλο, αλλά τελικά μου άρεσε γιατί έδωσε κάποια κίνηση στο θέμα μου. Αφού στέγνωσε το έντυσα με αλουμινόχαρτο... πειραματίστηκα αρκετά με διάφορα χρώματα... και τελικά το έβαψα όλο μπλε!
Σειρά είχε το ξύλο μου... στην αρχή το είχα κρακελέ για άλλη χρήση... αποφάσισα να δημιουργήσω τα κύματα με ακρυλικό στόκο.... στεγνώνοντας μου έσκασε σε κάποια σημεία (και δεν ξέρω ακόμα το λόγο) αλλά συνέχισα ακάθεκτη και το έβαψα με ακρυλικά στους τόνους του μπλε... το ίδιο έκανα και με τον ουρανό μου!
Όταν το τελείωσα θυμήθηκα να βάλω σύρμα για να κάνω τον καπνό... αλλά επειδή δεν είχα κάνει μια τρυπούλα στο φουγάρο, τα κόλλησα με πιστόλι σιλικόνης!
Το αποτέλεσμα, αν και δεν είναι τέλειο, με ικανοποίησε πολύ.... άλλωστε σημασία έχει το "ταξίδι" κι όχι ο προορισμός!!!!!








Το αφιερώνω στην Μαρία γιατί μου ξύπνησε όλα αυτά που είχαν "κοιμηθεί" μέσα μου τα τελευταία χρόνια!!!!

Καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή μπλογκογειτονιά μου!!!!!!!!!!!!

11 σχόλια:

  1. κική καλησπέρα....το καραβάκι σου έγινε πολύ γλυκο...αυτό που με προβλημάτισε είναι ο στόκος ...κι εμένα κάποιες φορές μου σπάει και απορώ γιατί...αν κάποιος γνωρίζει ας μας απαντήσει...δεν ξέρω αν φταίει κάποια συγκεκριμένη μάρκα στόκου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει πάρα πολύ το καραβάκι σου!!!! Χαίρομαι που η γλυκιά μας Μαρία σου ξύπνησε ξανά αυτό που είχες κοιμήσει γιατί νιώθω οτι θα δούμε υπέροχες δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. TI KOΡΙΤΣΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΙΕΡΩΣΗ!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΓΙΝΟΜΑΙ ΤΟ ΕΝΑΥΣΜΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!
    ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ...ΜΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΝΑΛΛΑΓΕΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΓΑΛΑΖΙΟΥ..ΞΕΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ..ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟ ΑΔΙΚΟΥΝ...ΕΠΕΙΔΗ ΓΥΑΛΙΖΕΙ...ΣΥΝΙΣΤΩ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ...[ΕΓΩ ΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΟΛΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΨΥΚΤΗ]...ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ...ΞΑΝΑ ΒΓΑΛΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ...ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ!!!!!ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ ...ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ!

    ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΤΟΚΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Η ΛΕΥΚΟΘΕΑ...ΕΓΩ ΤΗΝ ΜΕRCOLA ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΑΠΟ ΤΟ LEROY MERLIN...DEN MOY KANEI ΣΚΑΣΙΜΑΤΑ...ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΩΜΑΤΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Κική, καλή συνέχεια με τα καινούργια υλικά.
    Όσο για το στόκο, νομίζω πως κάπου διάβασα πως σπάει με τις μεγάλες θερμοκρασίες. Δηλαδή αν το έβαλες δίπλα σε καλοριφέρ...
    Καλά κούλουμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφο! Μπράβο! Και τώρα που τα ξαναθυμήθηκες περιμένουμε κι άλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφο!! Μάλλον η Μαρία θα ξέρει την απάντηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όσα "ευχαριστώ" και να σας πω δεν φτάνουν για την μεγάλη αγκαλιά που ανοίξατε... τρύπωσα μέσα της και πιστέψτε με νιώθω τόσο ασφαλής εδώ μέσα!!!
    Σας ευχαριστώ πολύ, πολύ, πολύ...!!!!!!!!!

    Όσο για τον στόκο... δεν το έβαλα δίπλα σε καλοριφέρ (γιατί απλά δεν έχω, χαχαχα), αλλά είχα την εντύπωση ότι είχε να κάνει με το πάχος... τώρα που το λέει και η Μαρία, μάλλον έτσι θα έγινε... θα το ξαναδοκιμάσω και θα σας πω!

    Για τις φωτογραφίες... όντως αδικούν πολύ το αποτέλεσμα... απλά συνήθως δουλεύω νυχτά και μόλις τελειώσω κάτι, δεν έχω την υπομονή να περιμένω το επόμενο πρωί... από δω και στο εξής θα προσπαθήσω να φωτογραφίζω μέρα!!!!

    Σας φιλώ όλες γλυκά και σας εύχομαι να περάσετε πολύ όμορφα... παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κορίτσια,μπορεί να έχει νακ ανει με το πάχος...εγώ συνηθίζω να βάζω ενα παχύ στρώμα και σχεδόν πάντα μου σκάει...βέβαια τον παίρνω απο χρωματοπωλειο και συνήθως παίρνω οτι ναναι...μονο μια φορα που πηρα της durostik δεν είχα πρόβλημα αλλά είναι λιγο πιο σκληρος και δουλευεται λιγο πιο δυσκολα...δυστυχως δεν μενω σε μεγαλο αστικο κεντρο και δεν μπορω να επισκεπτομαι συχνα leroy merlin kai practiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σε προσκαλω σε ενα παιχνιδακι περνα απο το σπιτακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπεροχο εγινε το καραβακι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή