Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Προσωρινά Κλειστό...


Αγαπημένη μου μπλογκογειτονιά, ξέρω ότι σε έχω παραμελήσει πολύ τον τελευταίο καιρό...
αλλά, ακόμη και τώρα που σας γράφω, τριγυρίζει στο μυαλό μου το αγαπημένο μου ρητό:
"όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια ο Θεός γελάει"!!!

Πόσο αληθινό και οικείο μου είναι πια!!!!

Εκεί που νομίζεις πως όλα έχουν πάρει το δρόμο τους... όλα είναι σχεδιασμένα με ακρίβεια... και το "όνειρο" σου απέχει ελάχιστα από την πραγματοποίηση του... ένα κλικ και όλα αλλάζουν... το σημείο "μηδέν"... Εκεί που πρέπει να επαναπροσδιορίσεις όλη σου τη ζωή, να αλλάξεις τα σχέδια  και τις προτεραιότητες σου...

Μα ποτέ, ποτέ δεν πρέπει να εγκαταλείψεις το όνειρο σου... τουλάχιστον όχι πριν να έχεις κάνει όλα τα ανθρωπίνως δυνατά!!!

Βρέθηκα κι εγώ, λοιπόν, στο δικό μου σημείο "μηδέν"... κι αφού πια ξεπέρασα το αρχικό σοκ... κι αφού περιπλανήθηκα στις αρνητικές και θετικές σκέψεις μου... αποφάσισα τελικά να παλέψω... να δώσω το 100 % των δυνάμεων μου και να κυνηγήσω το δικό μου όνειρο... έχοντας πάντα στο μυαλό μου ότι "ολόκληρο το σύμπαν θα συνωμοτήσει" και πολύ σύντομα θα τα καταφέρω!!!!

Κατέβασα, λοιπόν, προσωρινά τα "ρολά" στο μικρό μου εργαστήριο και ρίχτηκα στην προσωπική μου μάχη!!!

Μα, ακόμα κι αν δεν βρίσκομαι συχνά πια εδώ γύρω, να ξέρετε πως δεν σας ξεχνώ, σας σκέφτομαι και μου λείπετε πολύ!!!

Θέλω να πιστεύω ότι σύντομα θα είμαι και πάλι κοντά σας, και θα έχω μόνο ευχάριστα νέα να μοιραστώ μαζί σας!!!!

Να είστε πάντα καλά!!!!

Σας φιλώ γλυκά!!!

23 σχόλια:

  1. Kυνήγα το όνειρό σου με όλη σου τη δύναμη και να ΄σαι σίγουρη....όταν το θέλεις πάρα πολύ όλο το σύμπαν θα συνωμοτήσει για να πραγματοποιηθεί!!!
    Σου το εύχομαι ολόψυχα!!
    anthivolon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου εύχομαι ολόψυχα να κερδίσεις την προσωπική σου μάχη και να δεις το όνειρό σου να πραγματοποιείται, όποιο κι αν είναι αυτό!
    Θα σε σκεφτόμαστε και θα σε περιμένουμε :-))
    Αγάπη και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΕΣ!..
    ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!..
    ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα & καλό μήνα!
    ελπίζω όλα να πάνε καλά και να σε έχουμε πάλι κοντά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έυχομαι να είσαι σύντομα κοντά μας .Να πάνε όλα καλά και η ζωή να σου χαμογελάει πάντα!!Κάνε θετικές σκέψεις θα σε βοηθήσει.Σε περιμένουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΣΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!! ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύχομαι να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου αλλά να θυμάσαι ότι για να γίνει αυτό πρέπει να το ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ Μ'ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!! Όποτε αποφασίσεις να επιστρέψεις εμείς θα είμαστε εδώ και θα σε περιμένουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οτι και αν κανεις να εχεις υγεια και ευτυχια!!!!
    ελπιζω συντομα να εισαι παλι εδω!!!
    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις όμορφες ευχές σας!!!
    Εύχομαι σύντομα να έχω καλά νέα...
    Σας φιλώ γλυκά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου εύχομαι ολόψυχα να πραγματοποιησεις όλα σου τα όνειρα:!!!! Εξάλλου ουδέν κακό αμιγές καλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κική μου , σου ευχομαι μέσα απο την καρδιά μου να σου πάνε όλα καλά και σύντομα να μας πεις ευχάριστα νέα!Ευχομαι να εισαι πολύ γρήγορα ξανα κοντά μας! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύχομαι να πηγαίνουν όλα καλά και να επιστρέψεις σύντομα... Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οταν δεν είναι θέμα υγείας όλα τ άλλα είναι ...εύκολα.Εύκολα ίσως όχι αλλά όχι αδύνατα. Σου εύχομαι λοιπόν το όνειρό σου νάναι επαγγελματικό και να πετύχεις αυτό που θες όπως το θες, κι εμείς σε περιμένουμε σύντομα πίσω.Φιλιά κι ευχές απο καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λες και γραφτηκε για μενα αυτο το Post! Μακαρι ολα τα δυσκολα που περναμε να ειναι περαστικα και να τα θυμομαστε ως μια κακη αναμνηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΥΧΕΣ ΕΥΧΕΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κική μου όλα να πάνε καλά και να γίνουν όπως τα επιθυμείς. Σε περιμενουμε συντομα κοντα μας. Φιλακια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελπίζω να μην ειναι κατι σοβαρό αυτο που σε κρατάει μακρυά μας!!! Αν χρειαστείς καποιον να μιλήσεις ή οτιδήποτε αλλο , μην διστάσεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΣΉΜΕΡΑ ΕΠΕΣΑ ΤΥΧΑΙΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΝΟΙΩΘΩ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ......ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙΣ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχές να περάσουν τα δύσκολα και να έρθουν καλύτερες μέρες!!! Καλή δύναμη και με το καλό να επιστρέψεις να τα λέμε!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΛΙΟΝΤΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΝ ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΠΟΛΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ!!!!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ελπίζω να πηγαίνουν όλα καλά! Σε περιμένουμε.. Σε φιλώ! Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή